donderdag 2 april 2015

ramen zemen


Ondanks of dankzij de zon 
zie ik dat de ramen gezeemd moeten worden.
Op dit moment in mijn leven moeten er ramen gezeemd worden,
maar ik kom er niet echt toe.
Ik geniet wel even van de zon door die vieze ramen heen,
al weet ik dat ik die emmer en zeem snel op moet pakken.
Ken je dat gevoel dat je weet dat je moet en dat je je er vervolgens niet toe kunt zetten?
Daar ben ik nu.
De emmer en de zeem staan voor het grijpen,
maar ik kijk gewoon door het vuil heen...

3 opmerkingen:

  1. Het vuil stoort mij niet zo erg, ik word gek van de tekeningen die de dochters maken op de vieze ramen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je daar naar kijkt moeten de ramen elke dag gekuist worden.
    De zon laat alles zien. Niet alleen vuile ramen, maar ook witte gezichten, de rimpels, de grijze haren, ...
    En wat dan nog?
    De zon is ook : vitamines, lekker gevoel, genieten, groei, ....
    Vuile ramen? Wie geeft er om? Ik niet !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enneh je moet gewoon nooit ramen zemen als de zon schijnt, gewoon niet doen!
    (echte grootmoeders wijsheid hoor,dus geniet van die zonnestralen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...