vrijdag 4 januari 2013

swapsokken

Ik deed een swap met Marisa,
ik ruilde een rok en wat weleda- en ritualsproducten 
tegen een theepot die ik nog op zolder had staan,
en een paar sokken:
Het volgende handwerkproject zal voor de shop zijn.
Ik ben door etsy enorm geinspireerd geraakt, 
en vraag me terdege af waarom ik toch niet een jaar eerder op etsy ging...
maar alles zal een reden hebben,
en ik zit nu vol ideetjes,
(en als iemand vind dat ik voor iets specifieks moet gaan
wil ik dat graag horen!)

... stay tuned...

1 opmerking:

  1. Ik zag dat je als afbeelding dat "rondjeskussensloop" hebt gebruikt en die vond ik zooo gaaf! Kussenslopen of andere verantwoorde/gerecyclede woondingen misschien nog een aanvulling?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...