woensdag 2 januari 2013

recycle-kaars-give-away

Er is een nieuw jaar begonnen...
ik heb onlangs een etsy-shopje geopend...
ik heb alweer 200 volgers (veel dank daarvoor)...
en ik heb er gewoon weer eens zin in...

dus...

is het tijd voor een
 Give Away!!!

Dit keer geef ik wat handgemaakte recyclekaarsen weg.
Ik heb lang getwijfeld of ik ze wel in mijn shopje moest doen,
maar ik krijg altijd zoveel leuke reacties op de kaarsen,
dat ik het toch doe,
en jullie nu de kans geef om een set te winnen!
 Het is een gekke combi misschien qua kleuren,
maar dat komt omdat het allemaal enkele kaarsen zijn.
In de shop komen meer bij elkaar passende kaarsen ;-).
 Wil je meedoen?
Zorg dan dat je volger bent (een stiekeme of een echte),
dat je een kijkje in mijn etsy-shop neemt ;-)
(als je dat nog niet gedaan hebt),
en laat hieronder een reactie achter.

Wil je een extra kans?
Maak dan op je eigen blog of facebookpagina,
(of van mijn part via twitter)
reclame voor de give-away en zet de link in een tweede reactie hieronder.

Ziezo,
 dan trek ik  zaterdag 12 januari een gelukkige winnaar!


20 opmerkingen:

  1. wat zijn ze mooi! Leuk je etsy shop ik ga meteen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely candles! I like the pink pair in your etsy shop!
    I'm a happy follower.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, ik zag ze al in de shop! Doe ik meteen mee hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe graag mee want ik ben gek van kaarsen !
    En je give away staat vanaf nu in mijn give awaylijst op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee. En wat een leuke shop.Ik zou bijna willen dat ik een dochter had....die rokjes....!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaarsen zijn het geworden! Je shopje op etsy is ook heel leuk, ik was al eens gaan piepen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kleurenverloop van uw kaarsen is heel mooi, toen ik dat vroeger eens probeerde had ik vooral doffe kleuren en veel bruin. Heel goed bezig met je winkeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie kaarsen, zeg! Daar weet ik wel een plekje voor! Hihi! En je Etsy-shop ziet er ook goed uit. Ik twijfel zelf al heel lang. Ben bang voor alle administratieve rompslomp, of is die er niet? En hoe zit het met de belastingdienst? Afijn, twijfel, twijfel ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik doe ook mee ! Zelfs een etst account aan gemaakt om je te kunnen ❤liken ( toch) . Ik ben nog niet zo handig in de digitale wereld... Maar voor een leuke kaars wil mijn best wel doen!😁😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik doe mee :). Je zit al in mijn etsy cirkel :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk meid, ik doe graag mee. Ben al aan het sparen voor kaars restjes maar gaat hier niet zo hard vanwegen de kleine kindjes. Je shop heb ik al bekeken :-) En ik ga direct een linkje voor je plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi! Ze geven vast mooi licht in deze sombere dagen (wat het weer betreft).
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het hele leuke kaarsen... dus ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk shoppie en prachtige kaarsen dus ik waag graag een kansje,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Verhip! Hier is ie! Ze zijn mooi, die kaarsen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik waag graag mijn kans voor deze kleurrijke, vrolijke kaarsen!
    een linkje vind je terug via http://elieflo.blogspot.be/p/give-aways.html

    liefs,
    flooke
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een leuke give-away, daar waag ik graag mijn kans voor :-)
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn give-awaypagina :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hierbij de link :-)
      http://www.frullemieke.blogspot.be/p/give-aways.html

      Verwijderen
  18. Oooo, wat zijn ze mooi! Ik ben nog net op tijd om mee te doen en ga je volgen. Leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...