zaterdag 1 september 2012

no-knead bread

Ik bak al jaren zelf mijn brood,
en probeer steeds iets anders uit
vnl. door te variëren in meelsoorten.
Al een tijd was ik benieuwd naar het no-knead bread,
maar omdat het nogal veel tijd kost, maakte ik het niet eerder.
Nu heb ik het dan eindelijk geprobeerd, naar dit recept.
En ik moet zeggen: het is superlekker,
je waant je een beetje in het buitenland met dit brood,
en dat bevalt me wel ;-)
Ik gebruikte een mengsel van speltmeel en meergranenmeel,
en bakte met hetzelfde meelmengsel ook een gewoon brood.
Het verschil was ongelooflijk! 
Wat een smaakverschil, en wat een heerlijke korst heeft dit brood...
Dit ga ik zeker vaker bakken
(wel even goed inplannen;-))!

2 opmerkingen:

  1. ziet er jammie uit
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er in ieder geval heerlijk uit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...