dinsdag 10 juli 2012

PIF 4: Rebekka

Mijn vierde PIF was voor Rebekka.
Ik wist meteen wat het thema zou moeten zijn:
regenboog!
Na lang nadenken wat ik daarmee zou gaan doen
(want bedenk maar eens iets wat ze niet zelf zou kunnen maken ;-))
besloot ik een kaars te versieren met bijenwas,
gewoon omdat het resultaat zo leuk is 
en het is een heerlijk karweitje om te doen!
(en ik weet bijna zeker dat ze dat nog nooit gedaan heeft!)
Rebekka, ik hoop dat je ooit
 een mooie kist met goud zult vinden 
aan het eind van de regenboog!

Zie hier haar reactie op de kaars!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Wat ontzettend mooi gemaakt! Eerst heel veel jaren van genieten voordat de vlam aan gaat :-)

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend mooi gemaakt zeg
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals je weet zijn we er reuze blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaars! Mijn kinderen zijn ook dol op het versieren van kaarsen. Ik ook trouwens. Zo'n heerlijk rustgevend werkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...