dinsdag 31 januari 2012

project lama-jas

Ik heb al jaren een heerlijke jas, de lama-jas noemen de kinderen hem:
ik draag hem alleen niet meer, omdat hij zo versleten is....
En ja, hij moet ook nog gestreken worden... ;-)
Ik kan hem niet wegdoen, hij is zo mooi en zo zacht en zo warm,
en dus bedacht ik een plan om hem, eindelijk eens, op te kalefateren:

Ik ga de versleten delen verdoezelen met een gehaakte rand,
met een mosgroen wolletje (met alpaca erin!!) 
dat al jaren ligt te wachten op een goede bestemming.
Ik ga ook de knoop aannaaien
en de voering repareren,
en oh ja,  ik ga hem ook nog strijken!

Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

  1. Giga veel succes!!!! En chapeau dat je eraan wil beginnen.
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *gniffel* lama-jas!
    Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk warm uit! Maar dat komt misschien ook omdat het zo koud is buiten ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, hij is echt gaaf!!! Ben benieuwd of het je lukt hem weer leven in te blazen. Zo niet, wil ik hem wel hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...