vrijdag 7 oktober 2011

knisperboekje

Een collega is zwanger, en de traditie is dat we bij de geboorte
een mand geven met allemaal zelfgemaakte
cadeautjes, van elke collega één...
Ik had deze week ineens een leuk idee, 
en werkte dat woensdag en vandaag maar eens uit.
Ik maakte een knisperboekje, van lapjes uit mijn kleine-lapjes-voorraad:
Tussen de lapjes naaide ik plastic dat ik bewaarde van een bos bloemen,
dat maakt een heerlijk knisperend geluid, en ik naaide bovenop een lusje
zodat de aanstaande mama het aan een koord kan vastmaken, voor aan de buggy ofzo...
Ik knipte nu de lapjes min of meer uit de losse pols,
de volgende keer zal ik ze beter moeten uitmeten, zag ik wel...
maar de Keuringsdienst van Waren hier in huize Hoepzika,
die (gelukkig) niet al te streng zijn, vonden hem erg leuk geworden...

13 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi en superlief geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en een leuk idee om zo met z'n allen een kado samen te stellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik vind hem ook leuk! Trouwens, had je gezien dat ik nog wat boekjes had meegenomen voor op de opvang?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk geworden!! goed idee van dat bloemenplastic want ik vroeg me al af wat een mens daartussen moest steken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk!! Daar zal ze vast blij mee zijn. Mijn kindjes waren echt stapelgek op knisperboekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk! Dank je voor je bloemenfolie-tip! Ik ben er nooit aan toegekomen uit te knobbelen hoe ik de knisper in een boekje kon krijgen :-)
    Veel plezier giving!
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaa knisper boekjes doen het altijd goed! Vooral met leuke gezellige stofjes. Leuk gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig...ziet er super vrolijk uit!!!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig zijn baby's ook niet zo kritisch! ;-)
    Hij is leuk geworden!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wil reageren! Ga vooral je gang, ik geniet ervan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...